مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

معرفی سایت کمیک استریپ های فارسی

سلام
یه سایت جدید طنز پیدا کردم - صفحه درباره ما خیلی گویاست خودتون بخونید




 درباره ما

من علی شعبانی هستم و در تهران زندگی می‌کنم. سایت «کمیک استریپ فارسی» رو در اول تیر ۱۳۸۸ راه‌اندازی کردم. از این کار چند هدف اصلی رو دنبال می‌کنم:
- سرگرمی
- آشنا شدن هرچه بیشتر خواننده‌ی ایرانی با کمیک استریپ
- انتشار اخبار دنیای کمیک استریپ
- جامع شدن ویکی کمیک
در این بین البته انتشار کمیک روزانه الویت داره و در صورتی که وقتم اجازه بده، به اخبار و ویکی کمیک هم می‌رسم. یادداشت‌ها و مطالب جالبی که از کمیک استریپ پیدا می‌کنم رو می‌تونید در وبلاگ سایت، «مسیر شادی» بخونید. اگر نظر، پیشنهاد، انتقاد و یا هر مطلب دیگه‌ای داشتید که می‌خواستید به من بگید، ‌راه‌های تماس با من رو در این صفحه می‌تونید پیدا کنید.
همچنین من رو می‌تونید در لوگوی فیس بوک،‌ لوگوی گوگل ریدر و یا آی‌دی من در یاهو مسنجر پیدا کنید.
راستی لینک سایت هم در ستون وبلاگ های طنز قرار گرفت



0 نظرات:

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید