مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

تعریف و تمجید


این مطلب رو یکی از خوانندگان به میلم ارسال کرده بودند چون لینک دو مطلب طنز در آن بود و در ضمن از وبلاگ تعریف و تمجید کرده بودند در وبلاگ قرار دادم ( بالاخره از تعریف نمیشه گذشت ) - مطالبی که لینکشون در متن زیر هست جالب و خواندنی هستند پیشنهاد میکنم حتما بخوانید - آدرس وبلاگ ایشون هم 
http://fakhar.6te.net/wordpress
هست
راستی یک مطلبی هم ارسال شده بود با نام  كشته شدگان حوادث اخير که یک کپی بود از یکی از مطالب گوگل ریدر من که دوستان نظرلات خیلی متفاوتی در موردش داده بودند ، البته اکثرا نظرات مخالف و کاملا تند بود که گفتم برای اینکه نگید فقط تعریف و تمجید رو تو وبلاگ قرار میدیم این نظرات رو در انتهای همین مطلب قرار دادم

============================


سلام
وبسایت مخاطب جذب کنی دارید و امکانات مخاطب یابی خوبی 
ولی خدا وکیلی یکی دو تا مطلب آخرتون آنقدر قدیمی بود که ناخواسته من رو به خاطرات دوران کودکیم برد مثلا همین  عکس فرزند کمتر یادش بخیر فکر کنم قسمت دوم برره را که نشان دادند این نوشته هم مد شد(دو نقطه دی) راستی من ایمان فخار هستم یکی از طرفداران شما+ یک عکاس و گزارشگر رو به انزوال و یک شاعر و یک طنز نویس خاص - خاص از این لحاظ که من مطالبم را خیلی جدی می نویسم ولی خوانندگان مطلب آنرا با نگاه طنز می خوانند که البته این مشکل من مادرزاد بوده هیچ کس مرا جدی نگرفته است
    
طنز نوشته  5+1+3-2 حاوی پیشنهادهای احمدی نژاد برای عبور از بحران اغتشاشات پس از انتخابات را می توانید در این آدرس بیابید
همچنین ماجرای پسرساله و وقایع اخیر را در این آدرس 
اگر هم دنبال سوژه خنده دار تری می گردید، آدرس منزل را هم تقدیم کنم
یا علی 
راستی من در خوراک وبلاگ شما عضو شدم نیاز به یاد آوری مجدد نیست ممنون

=======================================
ظرات مربوط به مطلب   كشته شدگان حوادث اخير



15 نظرات:

ناشناس در یکشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۸۸ ، ۵:۵۸ ب ظ
واقعاً شرم‏آوره كه آدم به همين راحتي شهداي وقايع اخير رو به تمسخر بگيره براي ارسال كننده اين مطلب متأسفم
ناشناس در یکشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۸۸ ، ۹:۰۶ ب ظ
طنز فکر کنم نمی دونید چیه - نه نمی دونید
ناشناس در یکشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۸۸ ، ۹:۳۲ ب ظ
متاسفم براتون
ناشناس در یکشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۸۸ ، ۹:۳۸ ب ظ
مشکلی نیست - ولی نمی دونم چرا شما هویت خودتون رو پنهان میکنید - هر کسی اگر به چیزی اعتقاد داره بهتره که با اطمینان و جرات بیانش کنه - نه مخفی
ناشناس در یکشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۸۸ ، ۱۰:۱۰ ب ظ
تلویزیون دولت کودتا کم بودوبلاگهاش رو هم به خدمت گرفت.آینده همه چیز رو مشخص میکنه
Abolfazl در دوشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ، ۱۲:۱۲ پ ظ
خیلی باحال بود. مردیم وسکه دروغ شنیدیم
ناشناس در دوشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ، ۱۲:۲۰ پ ظ
واقعا"بی مزه و لوس و کار کثیفی بود دیگه به وبلاگ شما مراجعه نخوام کرد و فید شما را از روی گودر حذف خواهم کرد متاسفم
ناشناس در دوشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ، ۱۲:۴۸ پ ظ
حالا چرا به شهدا توهین می کنید نمیشه باچیزای دیگه شوخی کنید - حیف شما نیست - من از خوانندگان پر و پا قرص شما وبلاگ شما هستم البته از طریق گودر دنبال میکنم - نکن آقا به اعتقادات دیگران توهین نکن آقا
ناشناس در دوشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ، ۱۲:۵۱ پ ظ
چه خبر شد - عجب جنجالی درست شد- این همه عالم و آدم دارن به هم توهین میکنن حالا مگه چی شده - از خوانندگان وبلاگ و طرفداران طنز و خنده و شوخی ، از طریق گوگل ریدر دنبال میکنم
بهار در دوشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ، ۱۲:۵۴ پ ظ
اصلا خوب کاری کردی - بازم ادامه بده من پشتتم
ناشناس در دوشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ، ۱۲:۵۶ پ ظ
میگم یه مطلب پست کردیم ، چه خبر شد !!
فاني در دوشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ، ۲:۳۹ ب ظ
واقعاً شرم آور و غير قابل بخششه! خود من كه سعي مي كنم همه چيز رو در قابل شوخي و خنده بگم، هيچ وقت جرات نكردم در مورد كسايي كه در اتفاقات بعد از انتخابات كشته شدن يا شكنجه و زنداني شدن چيزي رو به شوخي بيان كنم. واقعاً اگر شما زجه هاي مادر ندا، سهراب، اشكان رو ديده بودين جرات نمي كردين با اسم اين شهدا شوخي كنيد. اگر بابت اين نوشته معذرت خواهي نكنيد، شما رو از ليست فيدخونم حذف خواهم كرد
ناشناس در دوشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ، ۴:۰۸ ب ظ
مثل اینکه قضیه بد بیخ پیدا کرده - اگر کسی از دوستان ناراحت شده من معذرت میخوام - قصد توهین به هیچ شخصی نبوده - البته پاک کردن مطلب کار غیر منطقی مینماید، پس ازادی بیان و تحمل نظرات دیگران چه میشود. البته این مطلب کپی برداری من از گوگل ریدر میباشد و نوشته من نیست ولی همیشه به این معتقدم که اگر کسی نظری داد که به سلیقه دیگران خوش نیامد حتما آن نظر اشتباه نیست و حتما نباید محو شود - بیاید یاد بگیریم نظرات مخالفانمان را تحمل کنیم و به آن احترام بگذاریم
akhbar در سه شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۸۸ ، ۸:۵۹ پ ظ
شرم آوره همين...


0 نظرات:

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید