مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

دریافت موبایل رایگان

دوستان هفته گذشته برای من ایملیی اومد که باور کردنش سخت بود -


 دریافت موبایل رایگان
  ابتدا باور نکردم ولی  دیدم عضویتش کلا دو دقیقه بیشتر طول نمیکشه و الکی عضو شدم -  باور می کنید که الان گوشی برام اومده به خاطر همین پیشنهاد میدم شما هم عضو بشین مدت اومدن گوشی  حدود 2 هفته هست , دریافت  کمی بیشتر طول می کشه.  ثبت نام برای دریافت هدیه رایگان (موبایل؛گیم،تلوزیون و ..... ) دروغ نیست واقعیت داره عضویتش هم رایگانه (به نظر من که هیچ ضرری نداره) چرا این شرکت هدایای مجانی می دهد ؟  این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی است که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوكیا، سونی اریكسون، سامسونگ و ... پشتیبانی می شود و در واقع برای آنها تبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات در تلویزیون هاست. شما فقط با زیر مجموعه گیری می توانید گوشی موبایل ، کنسولهای بازی، تلوزیون و .... دریافت کنید که کاملاً رایگان میباشد .مثلا :برای گرفتن گوشی نیاز به 13 زیر مجموعه دارین یعنی شما 13 دوست ندارین که آدرس ایمیل داشته باشند اگر تلوزیون بخواین 37 نفر باید زیر مجموعه جمع کنی . هر گوشی که بخوای یه تعداد خاصی باید زیرمجموعه جمع کنی که بالاترینش 45 نفره . برای ال سی دی  باید 65 زیر مجموعه داشته باشی ، به نظر من که آشنا و دوستان شما بیش از 45 نفر هم هستند . تازه آنها هم یک گوشی رایگان میگیرند . مراحل كار  : ابتدا باید وارد این سایتبشید:

http://www.xpango.com?ref=92172528


بر روی چیزی كه می خواهید انتخاب كنید (موبایل- ام پی تری پلیر-کنسول گیم- HDTV)كلیك كنید  سپس روی گزینه ی Sign up Now كه با رنگ قرمز در بالای صفحه سمت راست نوشته كلیك  كنید یا ثبت نام و بعد طبق مراحل زیر عمل کنید
 First name: نام خود را بنویسید.
Last name: نام خانوادگی خود را بنویسید.
Email: آدرس ایمیل خود را وارد كنید. (ایمیل شما باید واقعی باشد چون برای تكمیل ثبت نام بهش نیاز دارید)
Password: برای خود پسورد دلخواه انتخاب كنید.
Address1: آدرس خود را دقیق به انگلیسی بنویسید. نوشتن آدرس پستی خود به انگلیسی را درست یاد بگیرید چون موبایل یا هر پکیج دیگری که انتخاب کرده اید به آدرستان ارسال خواهد شد :
لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان، کد پستی و ... را وارد نمائید، در فیلدهای پائین تر می توانید آنها را درج کنید:
Town/City: شهر خود را بنویسید.
County/State:نام استان خود را بنویسید.
Country: نام كشور خود را انتخاب كنید.
Free Gift: نام هدیه را انتخاب كنید،
Post Code/Zip: در این قسمت كد پستی منزل خود را وارد كنید .
Referral ID: در این قسمت  92172528  که در واقع شماره ء معرف که من هستم میباشد..
در قسمت Term and Condintion یك تیك بزنید نحوه پر کردن فرم ثبت نام
توجه : اگر کد نوشته نبود یعنی ثبت نام شما ناقص است و دعوتنامه ندارید و ثبت نام شما اعتبار ندارد .
لطفا سعی کنید آدرس دیگری غیر از yahoo را برای ثبت نام خود بدهید مثل gmail چون یاهو مشکل دارد


5 نظرات:

دوشیزه شین در

سلام
اگر واقعا گوشی رو دریافت کردی چرا عکسش رو
نذاشتی؟ چرا اونوقت اومدی داری دوباره تبلیغ میکنی؟
اگر عکس گوشی و بسته پستی رو بگذاری من باور میکنم

ناشناس در

آقای محترم من این پست شما رو خوندم و در این سایتی که لینکشو گذاشته بودی ثبت نام کردم و 6 نفرم وارد کردم ولی اکتیو نمی شه . لطفاً راهنماییم کنید : sina.bavafaaa@gmail.com

ناشناس در

ba salam
man in poste linki ke gozashtino khondam va to saiteeee sabtenam kardam va hamchenin 6 nafar ro ham vared kardam vali active nemishan mishe komakam konid
mamnoon
inam e-mailame : sina.bavafaaa@gmail.com

Unknown در

man in poste marboot be saitee ke hediyeh midaro didam va tosh sabtenam kardam vali active nemishe ba inke zirmajmoee ham vared kardam mishe komakam konid

ناشناس در

سلام

من درمورد این جایزه موبایل که گفتید ثبت نام کردن و 13 نفر رو هم دعوت کردم و اونها هم ثبت نام کردن ولی امتیاز من همچنان صفر هست ؟؟
لطفاً با ایمبل Khalili67@gmail.com بنده را راهنمایی کنید.


با تشکر

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید