مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

به نام خدایی که زن آفرید




به نام خدایی که زن آفرید             حکیمانه امثال ِ من آفرید

 


خدایی که اول تو را از لجن          و بعداً مرا از لجن آفرید !

 

برای من انواع گیسو و موی        برای تو قدری چمن آفرید !

 

مرا شکل طاووس کرد و تورا      شبیه بز و کرگدن آفرید ! 

 

به نام خدایی که اعجاز کرد          مرا مثل آهو ختن آفرید

 

تورا روز اول به همراه من         رها در بهشت عدن آفرید 

 

ولی بعداً آمد و از روی لطف      مرا بی کس و بی وطن آفرید

 

خدایی که زیر سبیل شما           بلندگو به جای دهن آفرید !

 

وزیر و وکیل و رئیس ات نمود     مرا خانه داری خفن آفرید

 

برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب     شراره ، پری ، نسترن آفرید

 

برای من اما فقط یک نفر          براد پیت من را حَسَنْ آفرید !

 

برایم لباس عروسی کشید          و عمری مرا در کفن آفرید

 

به نام خدایی که سهم تو را        مساوی تر از سهم من آفرید



زهرا نوری این شعر رو سروده..
به نظرم خیلی جالب بود..
نه ضد مرداس نه طرفدار زنها..
فقط واقعیت رو گفته..
پس واقع بین باشین لطفا..
من از اینجا کپی کردم
پی نوشت : فرمودند : اسم خانم ناهید هست نه زهرا


1 نظرات:

مهدی ربیعی در

اسم شاعر ناهید نوری هست نه زهرا نوری
http://etiket.blogfa.com/post-28.aspx

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید