مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

نامه صنف آفتابه سازان به رييس جمهور

نامه صنف آفتابه سازان به رییس جمهور

با سلام
من صنعت کاری هستم که سالهاست در خدمت این مرز و بوم، مشغول به کارم و با ساخت انواع آفتابه به چرخش چرخ صنعت این کشور کمک م کنم.
آقای احمدی‌نژاد از شما به عنوان یک رییس جمهور (که حتما تا به حال مشتری یکی از آفتابه‌های من بوده‌اید) تقاضا می‌کنم که به صنعت آفتابه سازی این کشور کمک کنید چون آفتابه سازان هم اکنون نیازمند یاری سبز شما هستند.
من وقتی در جوانی خواستم مشغول به کاری شوم پدرم مرا نصیحت کرد و گفت «پسرم نون تو آفتابه است! ایرانیا سه برابر حجم مغزشون میر...ند و به این وسیله نیاز دارن، ‌ از همه مهم‌تر چینی‌ها چون از آفتابه استفاده نمی‌کنن و نمی‌سازنش، تو هم بدون هیچ ریسکی می‌تونی به این کار مشغول بشی»
من هم پس از این نصیحت پدرم مشغول خدمت به جامعه شدم. از همه مهم‌تر اینکه با توجه به شعار دولت مبنی بر نوآوری و شکوفایی ملی، شرکت یاران آفتابه برای ایجاد نوآوری، به دست نیروهای بومی اقدام به ساخت آفتابه‌هایی به رنگ سبز فسفری کرده و نیز برای نیل به شکوفایی ملی از این پس بر روی آفتابه‌های خود شکوفه‌هایی حک کردیم که در وسط آن نوشته شده بود «ملی» تا بدین وسیله ما هم به نوبه خود در نوآوری و شکوفایی ملی سهمی داشته باشیم.
اما چند وقتیست که این صنعت مظلوم تحت شعاع واردات بی‌رویه کالاهای مشابه خود از کشور چین (این چشم بادامی‌های کمونیست لاییک از خدا بی‌خبر) قرار گرفته بطوریکه هم دارای قیمت پایین و هم دارای امکانات بیشتر می‌باشند. برای مثال به تبلیغات زیر که مربوط به شرکت چینی است توجه فرمایید:
 
آفتابه ژینگ فو، یار همیشگی و محرم اسرار شما در تنهایی

۱- قابلیت اتصال به کامپیو‌تر با کابل USB
۲- نصب آسان بر روی ویندوز ایکس پی و ویستا (پلاگ‌اند پلی)
۳- پخش آهنگهای دلخواه در هنگام خلا
۴- حافظه داخلی ۱۲۸و۲۵۶ مگابایتی
۵- قفل کودک
۶- دارای نمایشگر رنگی همراه با هشدارهای صوتی و تصویری زیر:
* فکر نکن زور بزن (هوشمند)
* آفتابه خالیه
* آب داغه نسوزی! (سنسور دما)
* تو می‌تونی، بیشتر زور بزن (مخصوص بیماران یبوستی)
* و…..
در طرح‌ها و رنگهای مختلف فقط ۵۰۰ تومان!

در آخر من از طرف صنف آفتابه سازان از شما خواهش می‌کنم که با بستن مالیات مضاعف بر شرکت‌های فلاش تانک سازی و جلوگیری از ورود اقلام مشابه آفتابه چینی ما را در این امر مهم یاری فرمایید.
در ضمن یادآور می‌شود که شرکت یاران آفتابه هیچ گونه شعبه دیگری ندارد و با شعار «ر.. دن از شما، بقیه‌اش با ما» آمادگی عقد قرار داد با کلیه ارگانهای دولتی می‌باشد.




0 نظرات:

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید