مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

اينكه شيرازى باشى و (یه سری لطیفه باحال)

اگه به جای جلیلی ؛ دو تا از این پسرای اساتید مخ زنی رو میفرستادیم برای مذاکرات هسته ای، الان تحریم که برداشته میشد هیچ ، داشتیم بمب اتم هم صادر میکردیم !
کاترین اشتون هم حامله بود


توي اين فيلم هاي ايراني نشون میده زنه حامله نميشه و عيب از شوهرشه ؛ بعد ميره امامزاده حامله ميشه!!! من به شخصه به اين سرايدار امامزاده مشکوکم :))
 


حکیمی میگفت: زنها آرامش بخش ترین موجودات پروردگارند...

به شرطی که با تو ازدواج نکرده باشند!


بازم به مرام مورچه ها، هر کوفت و زهرماری پیدا کنن رفیقاشون رو خبر میکنن!


این دخترا عجب موجودات انسان نمایی هستن :-|

دو ساعته وایسادم تو خیابون، هیچ دختری سوارم نکرد، حالا اگه ما پسرا یه دختر پیاده ببینیم محض رضای خدا و قربة الی الله سوارش می کردیم :|
 


اينكه شيرازى باشى و ظهر بگى نمى خوام بخوابم

مثل اينه كه اصفهانى باشى و بگى همه مهمون من


یادش بخیر یه زمانی دروغگو دشمن خدا بود... الان رئیس جمهوره!
 


یک منبع ناشناس که نخواست نامش فاش شود،

خبری را اعلام کرد که نخواست پخش شود !
 


این خر درونمه که دوستت داره !

وگرنه میدونی که خودم ازت متنفرم !


 


دیگه از عشق به آدما نا امید شدم؛ الان چند وقته عاشق خوراکیها شدم

خیلی هم راضیم ... :))



0 نظرات:

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید