مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

قبل از خريد بليت هواپيما دقت كنيد

پس از وقوع سوانح هوايي اخير، آژانس‌هاي هواپيمايي كه با ركود مواجه شده‌اند در اعلام مدل هواپيما به مشتريان خود صادق نيستند تا اين ضرر را تا حدودي جبران كنند. با توجه به اين موضوع، به نكات زير توجه داشته باشيد:

1) تا جايي كه مي‌توانيد، سوار هواپيما نشويد.

2) به اپراتور فروش بليت بگوييد كه نام مدل واقعي هواپيما را بگويد و تأكيد كنيد كه آن را در بليت قيد كند، در غير اين صورت به آژانس مراجعه كنيد.

3) اگر اپراتور گفت كه مدل هواپيما «.T.U» است، تصور نكنيد كه خطر رفع شده؛ زيرا او در حقيقت نام ديگر «توپولوف» را به شما گفته و مي‌خواهد گول‌تان بزند.

4) مدل هواپيما خيلي ربطي به سقوط ندارد. اگر سوار هواپيما شديد، سعي كنيد نخوابيد. چون ممكن است چشم‌تان را باز كنيد و ببينيد كه مرده‌ايد. بهتر است در لحظه جدا شدن روح از بدن‌تان هوشيار باشيد. در هر حال اين لحظه فقط يك‌بار در زندگي‌تان رخ مي‌دهد و حيف است كه آن را از دست بدهيد.

5) از آنجا كه در ايران معمولا كسي پاسخگوي مردم نيست و اطلاع‌رساني‌ها هميشه با تأخير صورت مي‌گيرد، مطمئن نباشيد كه حتما مانند فيلم‌هاي خارجي خلبان اعلام مي‌كند كه در حال سقوط هستيد و فرصت مي‌دهد تا جيغ و هوار كنيد. ممكن است يهو از پنجره ببينيد كه چند ثانيه ديگر با زمين برخورد مي‌كنيد.

6) اگر سالم از هواپيما خارج شديد و قدم روي زمين گذاشتيد، خيلي هم خوشحال نباشيد. چون ممكن است نيم ساعت بعد با يك موتورسوار تصادف كنيد و شما را به آن دنيا بفرستد.



0 نظرات:

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید