مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

اس ام اس های دریافتی از بازدیدکنندگان

اگه ديدي كسي محكم بهت لكد زد ناراحت نشو جون خيلي توبي 09133416303
فدات فدات،يه بوس برات،يه چسب بزن بچسبونش،تادرنره ازرولبات!Arash 09368963158

چندتوله سگ براي باباشون تولد ميگیرن رو كيكش مينويسن
پدرسگ تولدت مبارك!

باد کنک دلتنگي‎ ‎هام پرشده از هواي تو, جوابمو ندي مي ترکم.
Abbas 09158324293

اميدوارم امشب كه مى خوابي قشنگترين وبهترين آدم دنيا رو تو خواب ببيني، ولى سعى كن بهش عادت نكني؛آخه من هرشب نمى تونم بيام تو خوابت

دلت،سركه اي مثل اشكات،نمكي مثل حرفات،فلفلي مثل چشمات

به تركه ميگن ماه رمضون سحرصدات كنيم ميگه نه همون اصغر صدام كنيد‎ !¡!

دوصت دارم،دوثت دارم،دوثط دارم،دوست دارم خلاصه همه جوره دوست دارم

ميدوني فرق اموزگار با روزگار چيه؟آموزگار اول درس ميده بعد امتحان مي گيره
ولي روزگار اول امتحان مي گيره بعد درس مي ده 09353708753 آرمان

امريكا:گندم به ايران نميدهيم
لره:گور پدرش نون خالي مي خوريم

دریافت شده توسط شماره اختصاصی
30006863005566
برای اطلاعات بیشتر درباره
ارسال جوک اینجا را بخوانید

0 نظرات:

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید