مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

خلبان ترک

يك هواپيما داشته از شهر تركها ميرفته پاريس، وسطاي راه يهو صداي خلبان از بلندگوها مياد: اَتِنْشِن پليز! ايلده خلبان اسپيكينگ..مسافران ليسنينگ! موتور چپ هواپيما از كار افتاده، ولي شما هيچ نترسيد! من خودم واردم، هواپيما رو سالم ميشونم. يك مدت ميگذره، دوباره صداي خلبان از بلندگوها مياد كه: اَتِنْشِن پليز! ايلده خلبان اسپيكينگ..مسافران ليسنينگ! موتور راست هواپيما هم از كار افتاده، ولي شما هيچ نترسيد! من خودم كلي تجربه دارم، تا فرودگاه بعدي هم راهي نيست، هواپيما رو سالم ميشونم. باز يك مدت هواپيما دور خودش ميچرخه، دوباره صداي خلبان از بلندگوها مياد كه: اَتِنْشِن پليز! ايلده خلبان اسپيكينگ..مسافران ليسنينگ! همين الان دم هواپيما كنده شد، ولي شما هيچ نترسيد! من خودم هواپيما رو ميشونم. يك ده دقيقه مي‌گذره، دوباره صداي خلبان از بلندگوها مياد كه: اَتِنْشِن پليز! ايلده خلبان اسپيكينگ... مسافران ريپيد افتر مي! اَشهداَن‌لااله‌الله!...

5 نظرات:

ناشناس در

یه کاری کن ! از این به بعد به جای اینکه از قومیت افراد استفاده کنی بجاش بگو (( یارو ، یه بابایی ، قضنفر ! و ... ) اینجوری فکر کنم کسی هم ناراحت نشه ! البته من به شخصه ناراحت نمیشم چون یه آدم عاقل فرق بین شوخی و جدی رو خیلی خوب مفهمه و از خودش جنبه نشون میده !

ایمان فخار در

سلام
1.خسته نباشید
2.درود بر شما که با هدف خنداندن عرق می ریزید
3. تمسخرهیچ قومیتی پسندیده نیست، لذا بهتر است عنوان قومیتی رامنتشر نفرمائید.
4. از سالها پیش با تلاش انگلیس ها هویتهایی جعلی برای اقوام ایران ساخته شد که هنوز بر اساس آن جوک ساخته می شود ترک عرب اصفهانی لر قزوینی و رشتی از این نمونه اند
5. حمایت از قوم و تعصب محلی خوب است اما توهین نمودن شرایطی دارد به عنوان مثال توهین کننده موظف است در شرایطی برابر که مخاطب در روبرویش قرار دارد توهین کند تا پاسخ توهینش را بشنود این آداب را اعراب و پیامبر برای ما بانی شدئه اند رجز خوانی نام یکی از فنون نظامی بود
6. از آنجائیکه طبق قوانین بشری و اسلامی برادر را بجای برادر دار نمی زنند نتیجه می گیریم کسی که به اطرافیان انسان اعم از خواهر و مادر توهین می کند از هر دو قوانین بشری و اسلامی خارج است
7. دوست ناشناسم (نفر قبلی) غضنفر یکی از رایچ ترین اسامی مورد استفاده در نشریات است لطفا آن را با ق ننویسید.
8. امیدوارم موفق و پیروز باشید و سال پر باری داشته باشید

ناشناس در

کسی هست که با من دوست بشه؟؟؟؟
مینا: 09178384280

سعید در

دوستان صحیح می فرمایند. اگر به جای قومیت کلمه دیگری می نوشتید اصلا فرقی نمی کرد.

Unknown در

شما فارسا آدم نمي شين!

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید