مشترک خوراک این وبلاگ شوید تا خنده را بروی لبهایتان بنشانیم

یک پیام تبریک سال نو برای ما ( فوق العاده )

سلام به همه خوانندگان
یکی از دوستان آذری زبان خوبم لطف کردن و یک پیام تبریک سال نو برای ما گذاشتند گفتم شاید شما هم بخواهید بخونید.
البته یکم سانسورش کردم
راستی ما هیچ وقت قصد توهین به کسی رو نداشتیم حداقل خوانندگان ثابت اینجا اینو میدونن
اگر دوستان  نظری دراین رابطه دارن خوشحال میشم بدونم
 همین جا نظراتتون رو برام بنویسید ممنون میشم
شیسی يک نظر جديد درمورد پیام شما گذاشته است " خلبان ترک " .

ببینم. این ترکها چند بار تا حالا خواهر و مادرت رو .گ.....ن. که این ک .... شعر ها رو براشون نوشتی.

جون اون مادر ج . . ت  راستشو بگو. 

ارسال توسط شیسی به جوک و اس ام اس دست اول ، طنز ، لطیفه ، شوخی ، خنده ، جدید ، بروز در ۱۷ مارس ۲۰۱۰، ساعت 

راستی دوست خوبم اگر ناراحت شدین من از شما عذرخواهی میکنم


4 نظرات:

ناشناس در

واقعا این دوست ترکمون
یاد بگیره
من خودم کلی جنبه و شعور یاد گرفتم
عاااالی

ناشناس در

از کوزه همان برون تراود که در اوست

فخار در

البته این ممکن است ولی روش مناسبی نیست
اکر این دوستمان در مقابل حرکت به آن زشتی نسبت به اقوام درجه 1 می شینند و جک می سازند به نظر من باید تغییر رویه بدهند و اگر نه که نباید در مورد دیگران اینطور فکر کنند!

ناشناس در
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

ارسال یک نظر

شما در صورت تمایل می توانید با سایت همکاری کرده و جوک های خود را ارسال کنید تا با همکاری شما این سایت تبدیل به یک آرشیو کامل و غنی جوک شود- البته امکان اینکه جوک های خیلی زننده اصلاح شده و یا در صورت عدم امکان اصلاح در سایت درج نشود وجود دارد.
لطفا جوک های خود را به زبان فارسی ارسال کنید و از ارسال جوک به زبان های پینگیلیش و یا انگلیسی جدا خوداری نمائید